Lietuvių baldų gamintojai iš naujo atranda vietos rinką

Visuomenėje vyraujanti nuomonė, kad mūsų šalies gamintojai tėra pigi darbo jėga didelėms užsienio bendrovėms, nėra visiškai teisinga. Specializuoto baldų ir interjero centro „Domus galerija“ rinkodaros vadovės Agnės Brūzgės teigimu, atvirkščiai nei manoma, šiuo metu Lietuvoje vyksta lietuvių baldininkų renesansas.

„Galima sakyti, kad po nekilnojamo turto rinkos sąstingio baldininkai iš naujo atranda vidaus rinką, o klientai - lietuvišką baldininkystės tradiciją ir vietos baldininkus,“ – įžvelgia baldų ir interjero rinkos ekspertė.

Pasak A. Brūzgės, patirtį, įgytą gaminant baldus eksportui į užsienį, tautiečiai dabar sėkmingai naudoja konkurencijai vidaus rinkoje. Tokios lietuvių baldų gamybos įmonės kaip „Medis Line“, „Ąžuolo namai“, „TCH“ ar vienetinius baldus gaminantys „Kemenos namai“ pradžioje savo veiklą koncentravo į eksportą ir tik įsitvirtinę užsienyje pradėjo aktyviau siūlyti savo produkciją vietos pirkėjui.



„Taip nutiko dėl to, kad mes turėjome kokybiškas natūralias medžiagas, tokias kaip medžio masyvas, ir aukšto lygio apdirbimo techniką, tačiau neturėjome pakankamai klientų, kurie galėtų įvertinti ir įpirkti mūsų produkcijos. Dėl to pirmiausia pradėjome dirbti su Olandijos, Vokietijos, Skandinavijos šalių rinkomis,“ – sako „Ąžuolo namai“ vadovė Inga Rimeisienė.

Jos teigimu, vykdydama užsakymus užsienio bendrovėms įmonė papildo savo darbų portfelį naujais eksponatais, kurie vietos rinkoje gali būti naudojami kaip pavyzdžiai. Taip įmonė gali parodyti klientams savo turimas galimybes.

Panaši istorija nutiko ir klasikinio stiliaus baldus gaminančiai bendrovei „TCH“, kuri iki šiol savo produkciją pardavinėjo išskirtinai Didžiojoje Britanijoje. Klasikiniam stiliui išpopuliarėjus Lietuvoje, bendrovė pradėjo daugiau dėmesio skirti ir mūsų šalies rinkai, čia atidarė savo prekybos ir ekspozicijos saloną.

„Domus galerija“ rinkodaros vadovės Agnės Brūzgės teigimu, lietuvių gamintojai yra patrauklūs pirkėjui, nes gali pasiūlyti gerą kainos ir kokybės santykį, o būdami fiziškai arčiau - greičiau patenkinti jo individualius poreikius.



„Dirbti Lietuvos rinkoje - ne lengviau nei su užsakovais Skandinavijos ar Beniliukso šalyse,“ – sako „Ažuolo namai“ vadovė I. Rimeisienė. Anot jos, Lietuvos pirkėjas yra labai sumanus, stengiasi kuo racionaliau išleisti pinigus ir dažnai yra netgi reiklesnis už skandinavą.

„Gerai, kada itin aukšti gaminio kokybės reikalavimai sutampa su finansinėmis kliento galimybėmis. Vis tik dažnai atsitinka taip, kad norima aukščiausios kokybės ir išskirtinio, pagal specialų užsakymą pagaminto, baldo už masinės produkcijos kainą,“ – sako bendrovės atstovė.

A. Brūzgės teigimu, pagal „Domus galerijoje“ įsikūrusių Lietuvos baldų gamintojų salonų prekybos rezultatus matyti, kad po sunkesnių 2009-2010 m. pastaruosius porą metų vyrauja augimo tendencijos. Lietuvos baldų gamintojų salonų įsikūrusių "Domus galerijoje" pardavimai 2011 m. augo 40 proc., 2012 m. 35 proc.

Komentarai

Interjeras

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Populiariausi receptai

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Europoje tėvais tampama vidutiniškai 29 metų, tuo tarpu Indijoje - sulaukus 19.

Reklama

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Naudinga

Populiariausi straipsniai