Pratimai viršutiniam pilvo presui moterims

Pratimai pradedančiosioms

Susisukimas: klasikinis pratimas viršutinei daliai

Patariame po nugara pasikišti į vamzdelį susuktą rankšluostį, ypač tuo atveju, jei pratimą atlieki gulėdama ant grindų, o ne ant kilimėlio.  Atsigulk ant pilvo, kojos sulenktos per kelius ir remiasi į grindis, rankos sunertos už galvos. Tokioje padėtyje pakelk kūną ir viršutiniame taške užsilaikyk kelioms sekundėms. Atlik 2 serijas po 10-12 pakartojimų.
 
Išsilenkimai

Atsigulk ant pilvo, kojos ištiestos, kojų pirštai tvirtai remiasi į grindis. Rankos sukabintos į kumštį už nugaros. Įkvėpk ir maksimaliai į viršų pakelk viršutinę kūno dalį. Pusiausvyros išlaikymui kojos turi tvirtai remtis į grindis. Tokioje padėtyje 5-10 kartų lėtai įkvėpk – iškvėpk.  
Atlik 2 serijas po 10-12 pakartojimų.

Stovėsena ant alkūnių


Šis pratimas naudingas tuo, kad stiprina ne tik pilvo raumenis, bet treniruoja nugarą, rankas ir pečius. Remdamasi ant sulenktų alkūnių, pastatytų paraleliai kūnui, atsigulk ant pilvo veidu į grindis. Pakelk kūną, remdamasi tik ant dilbių ir kojų pirštų. Stebėk, kad nugara neišsilenktų, o kūnas sudarytų vieną tiesią liniją (pozicija B). Tokioje padėtyje užsilaikyk 20-60 sekundžių. Atlik 2 serijas po 10-12 pakartojimų.

Pratimai presui pažengusioms

“T” raidė

Pratimai, kurių metu visas kūnas dalyvauja pusiausyros išlaikyme, yra tiek naudingi, kiek ir sunkūs. Atsistok į padėtį atsispaudimams – remdamasi ant ištiestų rankų ir kojų pirštų. Kūno svorį perkelk ant kairės rankos, pasuk korpusą ir pakelk dešinę ranką į viršų taip, kad tavo rankos ir kūnas vizualiai sudarytų T raidės formą. Tokioje padėtyje užsilaikyk keletą sekundžių ir grįžk į pradinę padėtį. Atlik 2 serijas po 8-10 pakartojimų  kiekviena puse.

2 psl. »

Komentarai

Pratimai pilvo presui

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Konkursas

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Parduok, mainyk, dovanok su Spintoje.pasmama.lt

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Kalbant apie vaikus Japonijoje nevartojami žodžiai "blogas" ir "negeras".

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Reklama

Populiariausi straipsniai

Naudinga

PasMama.lt parduotuvė