Pratimai presui namų sąlygomis

Šį kartą siūlome tau fizinių pratimų kompleksą viršutiniam ir apatiniam pilvo presui. Jį galima atlikti namų sąlygomis.

Pirmas pratimas. Jis skirtas apatiniam pilvo presui. Reikia tai susiriesti, tai išsitiesti. Atsitiesdama kojas ištempk maksimaliai. Kojos ir rankos dirba tuo pačiu metu, tiek susiriečiant, tiek atsitiesiant. Idealiu atveju reikėtų atlikti 4 kompleksus po 20–30 susirietimų, daryti tarp kompleksų 30 sekundžių pertraukas.



Antras pratimas. Lavinamas viršutinis presas. Atsigulk, rankos – už galvos, kojos – pečių plotyje. Daryk pusinius atsilenkimus. Iš viso atliekami 4 kompleksai po 20–30 atsilenkimų.


Trečias pratimas. Lavinamas viršutinis pilvo presas. Pakišk kojas po foteliu, svarmenimis arba kuo nors, kad darant atsilenkimus jos liktų prispaustos prie žemės. Rankos – už galvos, kojos – sulenktos. Atsisėsk ir atsigulk. Padaryk keturis kompleksus po 30 atsilenkimų.



Ketvirtas pratimas. Jeigu namuose turi didelį kamuolį, šis efektyvus pratimas apatiniam pilvo presui – kaip tik tau.



Penktas pratimas. Lavina šonus. Dešinę koją užkelk ant lovos arba kėdės, kairę – ant dešiniojo kelėno. Rankas sunerk už galvos ir pakilk, mėgindama pasiekti kairįjį kelėną. Tada pakeisk kojas. Padaryk 4 kompleksus po 20–30 pasisukimų į kiekvieną pusę. Panašiai galima stiprinti ir apatinį presą: užkelk kojas ant fotelio arba lovos ir kelkis kūnu (lyg darytum atsilenkimus). Pakartok po 20–30 kartų.



Šeštas pratimas. Dirba viršutinis presas ir šonai. Užfiksuok kojas po foteliu arba lova, sunerk rankas už galvos ir visiškai atsisėsk (iš pradžių sėskis į vieną pusę, o tada – į kitą). Atlik pratimą į kiekvieną pusę po 15 kartų (iš viso – keturis kompleksus).

2 psl. »

Komentarai (10)

lina.jasukaityte@gmail.com 2014-08-03 14:55
Pratimai presui
Tina 2013-10-27 14:13
Kefyro dieta tai dieta kur geri vien tik kefyra. Pusryciams, pietums ir vakarienei. Pati isbandziau tikrai veiksminga bet jei esi silpnos valios zmogus ir nesugebesi atsisakyti tai geriau nesivarginti ir nepradeti. O kas tikrai sugebes atsisakyti visokiu tikrai nereikalingu produktu tai rezultatai bus nuostabus!
zabra 2013-06-25 17:43
namu salygomis...????ha ha ha ...o, rodo kad , fitnes klube...o,be to ,ne visi gumini kamuoli turi namuose....!!
Karolina 2013-04-23 09:18
geru pratimu cia yra
http/pump.lt
Diana 2013-04-11 16:57
O padeda? Per kiek laiko matomas rezultatas?
adas 2013-02-25 12:35
Without any investment you can earn $200.00USD/day. Visit http/www.easyworkhome.com/?u=Tomasekas
paulina 2012-10-08 20:30
KAIP STAMBU RASTA ISJUNKT
JJ 2012-03-19 14:33
o kas ta kefyro dieta?
Šarka 2012-03-08 10:30
Džiugu, kad su nuotraukomis o tai būna taip, kad skaitai aprašymą, ir matai, kad galima padaryti ir vienaip, ir kitaip, lieka neaišku, kaip reikia. Respektas!
Žanetulė 2012-03-08 08:56
Bėgsiu kamuolio ieškot ech, pavasaris, metas per žiemą sukauptus kilogramus aptirpint

Pratimai pilvo presui

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Konkursas

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Parduok, mainyk, dovanok su Spintoje.pasmama.lt

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Kalbant apie vaikus Japonijoje nevartojami žodžiai "blogas" ir "negeras".

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Reklama

Populiariausi straipsniai

Naudinga

PasMama.lt parduotuvė