Pratimai pilvo presui stiprinti

Kiekviena moteris nori turėti dailų ir tvirtą pilvuką. Deja, riebaliukai šioje srityje renkasi labai greitai, o atsikratyti jų ne taip paprasta. Iš karto norime įspėti, kad jokie sporto pratimai stebuklų per vieną savaitę nepadaro, todėl prireiks kantrybės ir užsispyrimo. Ir vis dėl to, jei esi tikrai pasiryžusi – gražus pilvukas garantuotas.

Pirmasis pratimas: spyriai į viršų

Tai bene pats paprasčiausias ir lengviausiai atliekamas pilvo preso stiprinimo pratimas. Jis labai primena dviračio minimą, tačiau šiame pratime kojos nesukamos ratu, o tiesiamos į viršų, tarsi norint kam nors įspirti.

 

  • Atsigulk ant nugaros ir susidėk rankas už galvos. Svarbu: rankos neturi prilaikyti galvos.
  • Sulenk kojas per kelius ir šiek tiek pakelk mentis nuo grindų.
  • Ištiesk kairiąją koją  į viršų, o dešinę sulenk, tuo pačiu metu viršutine korpuso dalimi šiek tiek pasisukdama į dešinę pusę.
  • Ištiesk dešiniąją koją, o kairę sulenk, tuo pačiu metu viršutine korpuso dalimi šiek tiek pasisukdama į kairę pusę.
  • Kartok šį pratimą 16-20 kartų.

Antrasis pratimas: gulimi prisitraukimai

Didžiausių problemų moterims sukelia pilvo dalis, esanti šiek tiek žemiau bambos. Taigi šis pratimas padės sustiprinti apatinius pilvo raumenukus.

 

  • Atsigulk ant žemės ir ištiesk kojas aukštyn, kad tavo kūnas sudarytų 90 laipsnių kampą.
  • Rankas pasidėk ant grindų arba už galvos.
  • Kelk mentis nuo žemės ir stenkis krūtine paliesti šlaunis. Iš karto pajausi, kaip įsitempia pilvo raumenys.
  • Kartok šį pratimą 12-16 kartų.

Trečiasis pratimas: atsilenkimai ištiestomis rankomis

2 psl. »

Komentarai (7)

Ilona 2012-05-16 19:12
Padare intriga, visos noretu nedaryti ilgu pratimu ir buti lieknom. Ta mergina nezino 2 min mankstos, tik raso nesamones.
jolita 2012-05-16 11:09
na as pritariu tinginiavimui,pati esu mama gimdziusi pries 5men priaugau per niestuma 25kg ir pagimdzius savo mazyle jis beveik visas likopradejau lankyti sporto kluba per savaite 4kartus po pusantros valandeles jau nukrito 16kg sportuoju nepilnai tris menesius,galiu pasakyti kad geriausias pratimas begioti nes juda visi kuno raumenys ir dar neblogas pratimukas atsigulti ant zemes ir kilnoti kojytes taip kad butu itempti pilvo raumenys pati darau ir veikia))
Audrone 2012-05-15 15:41
Dar padeda: kai atsiversit savo el.pasta, pakelkit kojas nuo grindu (jei sedit ant kedes) ir laikykit kol neperskaitysit. Ir tiek.
che 2012-04-22 10:25
nebukit tingines tinginaites... min 30 min per diena reikia sporto
Audrone 2012-04-20 08:22
As tai naudojuosi is disko pratimu programa.Corewellness
fkhfase 2012-03-04 18:12
se
ANEDA 2012-01-09 14:08
jo padeda, reikia pradet nuo pirmadienio ir kasdien taip pagal programa rezultatas matosi tik kantrybes

Pratimai pilvo presui

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Konkursas

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Parduok, mainyk, dovanok su Spintoje.pasmama.lt

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Japonijoje, dviračių statymo vietose, būna pastatyti du ženklai. Viename iš jų nupiešti tvarkingai surikiuoti dviračiai ir užrašyta "Taip dviračius stato geri vaikai", o kitame ženkle galima išvysti padrikai sustatytus dviračius ir užrašą "Taip geri vaikai dviračių nestato".

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Reklama

Populiariausi straipsniai

Naudinga

PasMama.lt parduotuvė