Fiziniai pratimai norinčioms sulieknėti

Mūsų dienomis labai daug jaunų moterų ir merginų turi antsvorio. Kasdien milijonai dailiosios lyties atstovių visame pasaulyje alina save įvairiomis dietomis ir sekinančiomis fizinėmis treniruotėmis, ieško naujų lieknėjimo būdų, tačiau jų pastangos lieka bevaisės – juk kova su nereikalingais kilogramais toli gražu ne visada duoda norimų rezultatų. Atrodo, kad daroma viskas, kas įmanoma ir neįmanoma, tačiau centimetrai talijos srityje netirpsta. Nepadeda nei iškrovos dienos, nei griežtos dietos... Iš esmės greitai ir efektyviai sulieknėti vien laikantis dietos ir neįmanoma – būtina atlikti ir specialius liekninamuosius pratimus.

Žinoma, bet kokia reguliari fizinė veikla po kurio laiko būtinai duos teigiamų rezultatų, tačiau jeigu pasirenkamas ypatingas fizinių pratimų kompleksas, sulieknėti ir pasiekti savo svajonę galima daug greičiau. Būtina tik pasisemti kantrybės, apsišarvuoti atkaklumu ir užsispyrimu, turėti tikslą prieš savo akis ir tikėti, kad jums pavyks.

Liekninamasis fizinių pratimų kompleksas priklausys ne tiek nuo jūsų pageidavimų, kiek nuo to, kurią kūno dalį norite pakoreguoti, ar jums reikia numesti svorio, ar išryškinti raumenukus. Jeigu neturite nutukimo problemų, pirmenybę reikėtų teikti aerobikai, gimnastikai arba paprasčiausiam bėgiojimui rytais. Norinčioms pasirinkti tinkamus pratimus, būtina pasikonsultuoti su instruktoriumi, todėl geriau sportuoti ne namuose, o sporto salėje.

Kad ir kokį pratimų kompleksą pasirinksite, reikia atminti, kad per kelias treniruočių savaites organizmas pripras prie to paties tipo apkrovos, todėl tuo periodu labai svarbu paįvairinti pratimus, įtraukti naujų elementų.

Namie geriausia mankštintis likus dviems valandoms iki valgio. Pasirinkite muziką pagal savo skonį ir pasikvieskite draugę, kad nebūtų nuobodu. Nuotaika turi būti gera.

2 psl. »

Komentarai (5)

Kornelija 2012-08-19 17:29
Man tai sunku numesti svorio, bet taip norisi buti lieknai bet del geru rezultatu pasistengti manau reikia
mp3plus.eu 2012-06-05 00:18
Free music download. http/Mp3plus.eu
Ineta Do 2012-04-02 21:33
Aš tai rasiu begalę pasiteisinimų, kad tik nereikėtų sportuot
Milda 2012-04-02 21:19
Oho na, man tie pratimai su kojų kilnojimu labai nepatinka. Kažkaip jaučiu didelį diskomfortą, mane vargina. Bet jeigu rezultatai tokie geri, stengtis turbūt reikia beje, kiek laiko praleidžiate prie televizoriaus?
Lisborn 2012-04-02 16:44
Merginos, aš per mėnesį laiko jau numečiau 4 kilogramus. Žinote, ką dariau? Tiesiog kilnodavau ir ore sukdavau kojas kol vakare žiūrėdavau televizorių Net nejausdavau, kad sportuoju

Treniruočių programos

Nerandi straipsnio? Pasinaudok paieška

Konkursas

Reklama

Populiariausi straipsniai

Reklama

Parduok, mainyk, dovanok su Spintoje.pasmama.lt

Naujausi komentarai

Ar žinote, kad...

Jei vaikas apsinuodijo rūgštimi arba šarmais, jokiu būdu negalima dirbtinai jo vimdyti, nes šios medžiagos dar kartą nudegins gleivinę. Šiuo atveju reikia duoti išgerti 2 stiklines vandens.

Junkis prie mūsų ir Facebook'e!

Rinktiniai straipsniai

Reklama

Reklama

Populiariausi straipsniai

Naudinga

PasMama.lt parduotuvė